Close

„We put ourselves  in our clients’ shoes,

providing outcomes, not just projects”

Dedicăm activitatea noastră pentru a vă ajuta să luați business decizii corecte și la timp, să transformați aceste decizii în acțiuni eficiente și să realizați o dezvoltare stabilă pe termen lung.

Experiența noastră este o combinație de gândire strategică, abordare creativă și expertiză analitică, care contribuie la realizarea maximă a potențialului afacerii dvs.

Compania de consultanță Business Development Capital a fost fondată de către o echipă de manageri și profesioniști remarcați prin reputația excelentă, experienței de valoare pe piața internațională și locală și expertizei de gestionare conform principiilor de responsabilitate social-corporativă.

Planuri investiționale

Elaborarea și 

optimizarea proceselor

Mentoring

Strategii

Analiza și gestionarea riscurilor

Analiza 

Macro-economică

Business planuri

Analiza pieței locale și internaționale

Analiza rezultatelor financiare

Traininguri

Studii de fezabilitate

Programe de dezvoltare al personalului

Internship

Programul ITMC -

Internship, Training, Mentoring, Coaching

Mai multe detalii depre Programul ITMC, le găsiți pe site : 

ITMC (Internship. Training. Mentoring. Coaching) Programe este un proiect social fondat de către compania de consultanță BDC (Business Development Capital).

Misiunea programului este micșorarea decalajului între cerințele angajatorilor și cunoștințele studenților.

Scopul programului este dezvoltarea abilităților și competențelor practice în rândul tinerilor în concordanță cu cerințele pe piața muncii.

Dezvoltarea abilităților profesionale ale viitorilor angajați în conformitate cu necesitățile angajatorilor

Mentoring

Consiliere și sprijin în domeniul orientării în carieră

Dezvoltarea culturii culturii de integrare și motivare a angajaților companiei 

Training

Coaching

Formularul de aplicare la Programul ITMC 2017, ediția de primăvară, îl găsiți aici:

Stagiu de practică în cadrul companiilor cu locuri vacante

SME Academy Programme

Elemente SME Academy

SME Academy este o platformă ce are ca scop consolidarea și dezvoltarea managementului în întreprinderile mici și mijlocii, ceea ce va duce la succesul și creșterea companiilor.

SME Academy promovează abordare complexă a trainingurilor, care sunt structurate pe blocuri principale necesare pentru dezvoltarea de success a businesului. Trainingurile sunt legate unul de celălalt și interdependente pentru a arăta cum influențează decizia de afaceri în diferite sfere.

În timpul programului participanții vor fi înstruiți și ghidați pentru a elabora documentele de business ceea ce este foarte important pentru o afacere de succes (d.ex.: strategia, analiza de marketing, marketing plan, business plan, proiect plan și budget, etc.). Un alt element important în cadrul SME Academy este mentoratul.

Fiecare din participanți va fi mentorat de către un om de afaceri cu zeci de ani de experiență sau de CEO a unei companii mari, ce vor acorda suport și susținere participanților în timpul programului și îi vor ajuta la elaborarea documentelor de afaceri.

Business Diagnostica

Business Vizite

Traininguri

Mentorat

Networking

Programul complex de sprijin pentru companii ce doresc să-și lărgească activitatea peste hotarele RM, care se bazează pe următoarele elemente:

  • Diagnosticul de pregătire a companiei pentru export și identificarea punctelor slabe;
  • Traininguri specializate: începând cu analiza pieței, adoptarea produsului pentru export, branding, promovarea produsului și încheierea parteneriatelor, până la cunoașterea cerințelor legale necesare și optimizarea procesului de logistică;
  • Pregătirea detaliată a planului de export al companiei;
  • Mentorat și sprijin oferit de către exportatori ce dețin experiență de succes.

Materiale utile:

Manual „Condiții de export în UE” Export HelpDesk

Prezentarea:

„Dezvoltarea exportului în UE”

Export Development Programme

CBI - Centrul de Promovarea Importurilor din Țările în curs de Dezvoltare

Manualul de export:

 “Export în Europa - Introducere”

Export Business Map - Calendar informativ

Echipa noastră

Ecaterina Coroli

Fondator și CEO

Veronica Luchianenco este manager de succes cu o experiență de peste 12 ani, inclusiv 10 ani în funcții de conducere atât în grupul internațional de bănci, cât și în IMM-urile din Republica Moldova activând în diferite domenii cum ar fi: producție, distribuție și retail.

Profesionalismul și cariera doamnei Luchianenco a fost formată într-un mediu de afaceri internațional, extrem de dinamic cu un puternic accent pe dezvoltare. Veronica Luchianenco posedă un bagaj vast de cunoștințe având expertiză în multiple domenii cum ar fi: organizarea și dezvoltarea departamentelor de business, optimizarea și reglementarea proceselor de afaceri, management de proiect și a proceselor organizaționale, dezvoltarea și coordonarea sistemului intern de comunicare corporativă, managementul schimbărilor organizaționale, sistemul de management și al politicilor de personal, de atragere și dezvoltare a talentelor, adaptare, coaching, evaluare, formare și dezvoltare a potențialului uman.

Posedând o înțelegere a nevoilor de business atât la nivel de departament cât și la nivel de organizație, deasemenea având experiență vastă în dezvoltarea resurselor umane și manageriale, Dna. Luchianenco se recomandă ca un business trainer eficient, mentor, și consultant în domeniul resurselor umane și a dezvoltării organizaționale.

Angela Gladei are o vastă experiență (peste 23 de ani) în sectorul bancar și nebancar, inclusiv 10 ani se află la funcții de conducere. În acești ani de activitate, a fost responsabilă pentru dezvoltarea afacerilor corporative și cu amănuntul, planificarea strategică a afacerilor, gestionarea riscurilor, marketing și promovarea instituțională. Dna Gladei este un manager foarte experimentat și un lider excepțional, cu capacitatea de a motiva echipele pentru a genera rezultate excelente. Ea este un speaker carismatic și un remarcabil antrenor în managementul personalului, marketing, vânzări și negocieri, management financiar și planificare strategică. Angela Gladei a deținut funcția de CEO la Total Leasing & Finance S.A timp de 7 ani. Dna Gladei a absolvit MBA (GGSB Global Management) și vorbește fluent 3 limbi: limba română, rusă și engleza.

Angela Gladei

Fondator

Managerul orientat spre dezvoltare, având 10 ani de experiență în grupul internațional de bănci, inclusiv 8 ani pe pozițiile de conducere, asigurând astfel, o creștere instituțională și competitivă prin îmbunătățirea eficienței, extinderea gamei de servicii, precum și construirea capacităților la toate nivelurile de operațiuni.

Fiind șeful departamentului de dezvoltare business în cadrul ProCredit Bank, Ecaterina a fost responsabilă de planificarea strategică, executarea business planului, managementul proiectelor, lansarea și promovarea de noi produse și servicii, optimizarea proceselor și îmbunătățirea eficienței, elaborarea și implementarea, integrarea procedurilor. Datorită expertizei înalte în dezvoltarea întreprinderilor businesului mic și mijlociu, Ecaterina a contribuit la creșterea de success a întreprinderilor, oferind susținerea financiară și consultanță în business la timpul potrivit.

Ecaterina are o vastă experiență în dezvoltarea capitalului de resurse umane, prin gestionarea și conducerea echipelor de la 10 - 100 persoane; participând activ la procesul de recrutare, crearea și punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare a personalului. Doamna Coroli este un formator profesionist în: vânzări, relații cu clienții și sistemul de fidelizare al clienților, managementul personalului și comunicare managerială. Lider puternic cu dăruire și entuziasm remarcabil, care oferă motivație echipelor de a efectua rezultate excelente.

Ecaterina a absolvit PCB Business Management Academy, Furth Germany, unde a avut posibilitatea pe parcursul a 3 ani de a căpăta cunoștințe în management, banking, history of humanities, și o experiență vastă de la top manageri de succes din întreaga lume.

Marina Sedletchi

Business Consultant

Adrian Ciofu

Fondator și Senior Business

Consultant

Adrian, este un manager format, cu peste 20 ani de experiență atât în domeniul public, cât și în acel privat. Este certificat în managementul calității de către IRCA (International Register of Certificate Auditors).

Având abilități analitice puternice și competențele în construirea algoritmelor de cauză și efect, Adrian este un consultant în dezvoltarea afacerilor, în implementarea și efectuarea auditului a sistemelor de calitate la întreprindere.

Marina este un specialist cu mulți ani de experiență în domeniul economic. În cadrul companiei BDC desfășoară proiectul social ITMC Programme (Intership. Training. Mentoring. Coaching). Participă în programul tinerilor specialiști organizat de către Camera de Comerț Americană în RM.

A activat în diverse domenii, cum ar fi analiza datelor contabile, analiza financiară a companiei, în cadrul mai multor ONG-uri, unde a avut ocazia să participe la mai multe proiecte printre care: Dezvoltarea comercială a exporturilor din RM, Practici pozitive ale sectorului privat din RM, Asistența în dezvoltarea activității administrației publice locale.

Este un specialist ce tinde spre dezvoltare și perfecționare.

Anastasia Matiușcenco

Jr. Business 

Consultant

Anastasia este o persoană creativă a echipei ce acordă sprijin și îndrumare în vederea atingerii obiectivelor de marketing pe facebook, crearea content media (promovarea, publicitatea), organizarea evenimentelor. Promovează imaginea organizației BDC prin informarea clienților și potențialilor clienți, direct sau prin intremediul mass-mediei.

Licențiată în științe economice, EMREI, Institutul de Relații Internaționale din Moldova (IRIM, 2016). Absolventa programului social ITMC Programme. La moment, face parte din echipa de dezvoltare al proiectului ITMC: crează platforma de comunicare, organizează training-urile etc.

Veronica Luchianenco

Business Director

Consultanți și traineri externi

Andrei Preașca

Director Relații cu clienți, Orange

Otilia Drăguțanu

Business woman și Trainer, Director la Berlizzo Group

Andrei Crigan

Director AOAM

Irina Neronov

Director Departament Resurse Umane, Business Trainer, Microinvest

Veaceslav Luchianenco

Independent Business Consultant

Marina Lupu

Manager Resurse Umane, Orbico

Vlad Ghenciu

Practician & 

Expert în Marketing și Comunicare

Alexei Munteanu

Vice director,

Star Net Soluții

Mihai Tănase

Director General, Berd's Design Hotel

Vitalie Popescu

Director și Business Trainer AEGIS

Alexandr Coseac

Manager Dep. Vânzări Non Food, Orbico

Radu Arim

Manger Dep. Vânzări Food, Orbico

Elena Meseaț

Entrepreneurship Advisor, UNDP

Dorina Arsene

Specialist în PR și Comunicare, Director ABeZe

Dorin Recean

Membru al Consiliului de Dezvoltare Strategică, UTM, 

Fondator Performa

Alina Mîțu

Director AFAM

Cristina Pascari

Training & Development Manager, METRO

Ton Voortman

Expert internațional, Senior Adviser PUM

Roman Garștea

Trainer,

Academia Nicolae Dumitrescu

Parteneri

Contactați-ne

+373(22)210444

office@bdc.md

str. D. Cantemir 5/4, of. 705

MD-2001, Chișinău

+373(67)141516

https://www.facebook.com/BDC.moldova/